Ny mall till månadsöversikterna

Sen jag la upp min första mall för månadsöversikter så har jag förändrat ett par saker: Färgen är justerad för torsdag (eftersom den var för orange), det står nu månad i sidhuvudet och texten är vänsterställd och hamnar högst upp. Det är inga stora förändringar (i mina ögon) men jag lägger upp mallen här om någon vill använda den.

Månadsöversikter för september, oktober, november och december kommer antagligen i början av augusti, eller ännu tidigare.

Mall version 2 i excelformat: manadsoversikt_funkisfeministen_mall_version_2

Mall version 2 som PDF:  manadsoversikt_funkisfeministen_mall_version_2 Sheet1

Den gamla mallen finns fortfarande kvar i det här inlägget.

Du hittar alla månadsöversikter under etiketten månadsöversikt.

3 thoughts on “Ny mall till månadsöversikterna

Lämna gärna en kommentar.

