Kommer det månadsöversikter för resen av året?

Jag fick frågan om jag kommer att lägga upp månadsöversikter för resten av året och tänkte meddela att ja, det kommer jag. När jag började lägga upp månadsöversikterna här så var det på impuls, jag hade gjort en till mitt eget barn (eller snarare till hela familjen) och tänkte att jag lika gärna kunde dela med mig. Till min förvåning fick den första över 100 nedladdningar inom loppet av några dagar så därför fortsatte jag. Eftersom jag vet att det kan bli väldigt besvärligt om något som funkar plötsligt försvinner så kommer jag att försöka göra klart resten av årets översikter nu under sommaren, så att de finns tillgängliga innan höstterminen startar. På det sättet behöver ingen oroa sig för att det ska utebli.

Sommarens månadsöversikter hittar du här och här. Alla inlägg med månadsöversikter hittar du här.

 

Glad sommar!

Lämna gärna en kommentar.

