Månadsöversikt juli och augusti

Uppdatering 2017-07-24: Det finns nu en uppdaterad versin av månadsöversikt för augusti. Färgen på torsdagar är korrigerad till en mindre brun nyans. Du hittar den uppdaterade versionen tillsammans med månadsöversikter för resten av året här.

 

Det är ett bra tag kvar innan det blir juli och augusti men eftersom jag misstänker att det finns behov av att göra i ordning månadsöversikter för hela sommaren på en gång så publicerar jag dem redan nu (översikten för juni hittar du här). Översikten för juli ser lite annorlunda ut eftersom den sträcker sig över en vecka mer än vad månaderna vanligtvis gör. Det blir alltså två blad att skriva ut (men bara ett syns på bilden här nedanför). Som tidigare så kommer månadsöversikterna både i excelformat för den som vill ändra något, och i PDF vilket är enklare om man inte vill ändra materialet. Skriv gärna i kommentarsfältet om du upptäcker något fel, så försöker jag rätta till det så snabbt som möjligt.

Månadsöversikt juli i excelformat: manadsoversikt_juli_funkisfeministen_normala_marginaler

Månadsöversikt juli som PDF: manadsoversikt_juli_funkisfeministen_normala_marginaler

Månadsöversikt augusti i excelformat: manadsoversikt_augusti_funkisfeministen

Månadsöversikt augusti som PDF: manadsoversikt_augusti_funkisfeministen Sheet1

Eftersom skolavslutning och skolstart sker vid olika datum i olika skolor så har jag inte lagt in några sådana bilder utan det är som med födelsedagar och andra datum som behöver finnas med med som inte är generella – var och en får själv placera ut de bilderna på översikten.

Obs! Det är fritt fram att använda materialet för eget bruk men inte för kommersiella syften. Om du vill använda översikterna (eller något annat material från den här bloggen) i verksamheter som t ex skola, BUP, korttidsboende eller liknande så går det bra, men skicka gärna ett mail på (funkisfeministen at gmail punkt com) och berätta i vilken verksamhet det används. Det är intressant för mig att veta.

Vill du göra en översikt själv men använda min mall som grund så finns den i det här inlägget.

3 thoughts on “Månadsöversikt juli och augusti

  1. Hej!
    Kommer du att göra månadsschema för alla månader framåt också? Jag tycker de är bra och använder de på jobb till mina elever.
    Mvh yvette

    Like

    1. Antagligen kommer jag det. Det enda skälet till att jag inte skulle göra det är om min hälsa förvärras ännu mer men oftast är jag ute i så pass god tid att jag lyckas göra månadsöversikterna även när jag är ganska dålig. Om jag inte skulle klara av att göra det så kommer jag att skriva ett inlägg om det innan månaden börjar.

      Like

Lämna gärna en kommentar.

