Månadsöversikt för januari + mall

manadsoversikt_januari_funkisfeministen-sheet1Efter önskemål gjorde jag en månadsöversikt för januari i TEACCH-färger, fritt fram att använda för eget bruk för den som vill.

I excelformat: manadsoversikt_januari_funkisfeministen
I PDF: manadsoversikt_januari_funkisfeministen-sheet1

manadsoversikt_mall_funkisfeministen-sheet1

Ovan ser du den mall jag har gjort som jag utgår ifrån när jag gör månadsöversikter. Jag lägger upp den här också om någon vill använda den och göra numrering och lägga in eventuella bilder själv.

I excelformat: manadsoversikt_mall_funkisfeministen

I PDF: manadsoversikt_mall_funkisfeministen-sheet1

Uppdatering 2010-07-23: OBS! Det finns en ny mall där färgen för torsdag är utbytt till en mindre orange nyans i det här inlägget.

Månadsöversikterna kan kombineras med årscirkeln com finns i det här inlägget.

Det är fritt fram att använda materialet för eget bruk men inte för kommersiella intressen. Om du vill använda översikterna (eller något annat material från den här bloggen) i verksamheter som t ex skola, BUP, korttidsboende eller liknande så går det bra, men skicka gärna ett mail på (patientperspektiv at gmail punkt com) och berätta i vilken verksamhet det används. Det är intressant för mig att veta.

 

5 thoughts on “Månadsöversikt för januari + mall

Lämna gärna en kommentar.

