Nytt utseende på gång

Jag har en massa tankar om individualiserad föräldraförsäkring och funkisperspektiv men det blir inget vettigt av försöken att formulera dem så det får vänta. I stället har jag börjat göra om strukturen på bloggen och planerar att byta tema. Jag gillar det här temat förutom att rubrikerna blir i versaler och det stör mig så mycket att jag måste byta. Uppdatering: Det var lite för många saker som störde mig så nu har jag bytt tema. T ex går det förhoppningsvis att hitta sökfunktionen nu.

Lämna gärna en kommentar.

