Ni gör skillnad

Jag har haft bloggen privat ett tag för att skydda mig själv. Nu är den öppnad igen och det är jag väldigt glad för.

Till alla er som läser och någon gång skriver en kommentar här eller annorstädes, till er alla oavsett om det är en enstaka kommentar, återkommande samtal, egna blogginlägg eller ett like någonstans: Ni betyder mycket! Jag vet att samhället talar om för många av er att ni inte duger på olika sätt men jag vill att ni ska veta att ni gör skillnad i mitt liv. Ibland är jag virrig och det tar tid innan jag svarar men ofta reflekterar jag mycket kring det ni skriver. Styrka till er alla, ni är grymma!

5 thoughts on “Ni gör skillnad

  1. Du gör skillnad för mig. Är verkligen tacksam för din blogg. Den ger styrka mitt i allt som är tungt.

    Like

  2. 💜🍇🍆🍠
    💙🐳🐋🐟
    💚🐢🐦🐍
    💛🐣🐥🐯
    💖🐖🐰🐙
    ❤🐞🍫🍓

    Like

Lämna gärna en kommentar.

