Grej jag hoppas på

Jag hoppas så väldigt mycket på att kroppen ska hämta sig lika mycket den här sommaren som förra. Om det blir så tänker jag någon gång under sommaren gå och titta på fotboll live. Det blir förstås inget VM i Kanada för så långt håller inte min kropp att flyga men någon match här i Stockholm får det bli. TV4 ska sända alla matcher i damallsvenskan i år och det är strålande men jag vill se på riktigt. Känna att kroppen orkar sitta upp i alla fall en halvlek. Inte kollapsar av adrenalinpåslag utan få uppleva hur det är att bli uppspelt utan att bli yrslig och vara på väg att tuppa av.

Jag tror att det kommer att gå. Om infektionerna håller sig borta så jag får göra min sjukgymanstik coh aktivitetsbalans enligt planen så tror jag att det kommer att bli av.

 

3 thoughts on “Grej jag hoppas på

  1. Jaaaa!!!! Håller tummarna för dig 🙂 vet hur det är att prioritera bort de goda sakerna pga för få skedar, men ffa pga adrenalinpåslaget du nämnde. Jag längtar själv efter att få gå på konsert. Det är verkligen en helt annan känsla att få dela ngt på plats när det sker, vara delaktig och inte bara passiv.

    Like

Lämna gärna en kommentar.

