Att lära sig leva ett helt annat liv

Ibland blir saker inte som man har tänkt sig men det behöver inte bli dåligt för det. Mitt liv kommer inte att bli som jag trodde och ibland är jag rädd för jag ska leva ett liv som jag inte vet riktigt hur man lever. Det är läskigt men ibland, som idag, tänker jag att det delvis handlar om att jag behöver lära mig hur jag ska leva det här livet. Nu är jag lite kryptisk för att jag inte vill skriva vissa saker här men det handlar om att byta position och inte inordna mig i en viss tolkningsram.

Lämna gärna en kommentar.

