Skriver femininitet

20140727-173526.jpg

Jag skriver på ett inlägg om femninitet, femme och oförmåga att upprätthålla respektabel femininitet men det blir så personligt att jag måste pausa lite. Skrivandet suger in mig och jag märker inte smärtan i högra sidan förrän handen har domnat, jag hyperfokuserar och blir så odräglig för de jag lever med att det är som ett iscensättande av det jag skriver om.

Jag funderar på att ta en bikinibild och lägga upp på instagram. Med bondbrudsbikini, all tejp och den fula höftkorsetten.

3 thoughts on “Skriver femininitet

Lämna gärna en kommentar.

