Dagens gnäll

  1. Jag är arg på en person för en sak som jag inte anser mig ha rätt att vara arg för.
  2. Jag har fortfarande influensa.
  3. Jag borde gå och meditera eftersom jag är snurrig och tung i huvudet men kan inte sluta titta på fotbollsklipp på youtube.
  4. The Blazing World ligger på bordet framför mig men jag läser inte pga mosigt huvud trots att de 70 sidorna jag har läst har varit väldigt intressanta.
  5. Mina glasögon är fläckiga och mitt nagellack börjar skavas av.
  6. Min hals ber om kokos- och mangoglssen som ligger i frysen men jag låter duktigt bli eftersom mitt blodtrycksproblem blir väldigt mycket bättre utan socker. Den senaste månaden när jag inte behöver parera att det svartnar för ögonen flera gånger om dagen har varit väldigt trevlig.
Lämna gärna en kommentar.

